Friday, October 02, 2009

Nothing

Aku saja je nak update entry...xder cerita yang menarik sebenarnye pun...saja jer....

Dua beradik, semenjak akhir2 ni rajin sangat la bertekak...sampai abah dorang naik tension...Ali biasalah tunjuk kuasa dia sebagai abang...adik ni pulak...bukan main, nak melawan je...kadang2 Aisha yang cari pasal...tp bila tenang jer....baik2 saja dorang ni...itulah anak-anakku sekarang...

Semalam pegi Mines ada nak cari benda....masa nak balik tu tersinggah lak kedai kasut ni...sebelum raya ada offer 70%, semalam beli 1 percuma 2 (3 pasang tu RM55)...apa lagi...tp dah x banyak pilihan...aku rembat juga...ok lah tu untuk buat basahan...daripada xder...memandangkan aku kurang kasut/sandle hitam so aku belilah...lagipun masa sebelum raya tu beria nak cari kasut...tp tak beli pun...(last aku beli kasut sebelum yang ini ialah 5 bulan lepas)....