Monday, July 06, 2009

Hujung minggu di Genting...

Jumaat lepas, mak mentua den telefon katanya nak dtg rumah den...dan nak berjalan2...den ok sajo..decide g Genting...semua skali 8 orang dewasa, 5 orang kanak2 bawah umur je yang pegi...Jep sibuk la suruh aku cari hotel tempat nak bermalam 1 malam jer pun...pastu aku call2 biasalah last2 minit ni semua pun mahal2 belaka...last2 skali telefon SM...ok, ada 3 bilik untuk famili...booking je dulu...

Sabtu, pagi2 lagi dah keluar...singgah SM dan bagi deposit dulu...sebab nak naik atas nun...naik skyway je...tp aku gayat tul...sebab last naik masa aisha 4 bulan lebih kot...ni p lagi...orang boleh tahan ramai jugak...kat atas sana dah x best pun...sejuk pun x rasa sangat...rayau2 kat atas...anak2 jer yang main2 bendalah kat atas nun...kul 8.00 mlm turun, semua dah ketiduran...mengantuk letih semua ada...turun lagi skali naik skyway...gayat lagi aku ni...Aisha & Ali releks je dorang tu...

Ahad, lepas check out, semua tuju ke Jln TAR, mentua den dan ipar2 nak shopping untuk raya...aku kemalasan disitu sebab baru je minggu lepas ke sana kan...so xder benda apa nak dibeli lagi...lepak2 jer kedai makan...orang pun ramai...lagi la nak bersesak2...malaih den...ptg balik rumah...sekian..