Sunday, June 28, 2009

Hujung Minggu Ni...

Hari Jumaat ambil cuti...sebab ada urusan aku dan Jep di pejabat lawyer, signing something...selesai sudah...aku pergi merempit ngan Jep (Ohhh semenjak ada Aisha, ni ler 1st time aku naik motor ngan Jep ok...)... sakit pinggang ler....dari S. Kembangan ke KL nun, terasa jauh sangat...mana idaknyer aku biasa naik kereta jer...so disebabkan di hari kejadian nak cepat...terpaksa jugak merempit...hahahha...Jep semayang Jumaat dkt Masjid (ala lupa lak nama masjid ni...dekat ngan LRT star Masjid Jameq tu...) sementara tunggu Jep, aku lepak le dekat Mcd kat situ...sorang2 ok...tak pernah dibuat lak, semenjak aku kawin ni...(dulu2 masa bercinto takpa lak ai...) Jep pun risau tinggal aku sorang2 kat sini...tp takper orang ramai...lepas Jumaat, aku ajak Jep p Jln Tar nun...seingat aku last pergi situ...6 bulan yang lalu...so aku borong sempena raya akan datang...ala2 kadar jer...maklum la gawat kan sekarang...bagi ada2 jer...dah jalan2 sampai lebam kaki...so terus balik...aku boleh cakap kat Jep...mama naik LRT lah...pastu abang tunggu kat Sg. Besi...heheheh punyalah nak avoid naik motor...sebab dah rasa lengoh dipinggang ni...Jep kata tak payah lah...bukannya selalu naik motor pun...bila lagi...kihkihkih...tapi sepanjang naik motor tu dia kata macam2 kat aku...dia kata aku ni berat la, lemah motor dia nak jalan laju...pastu bila sampai rumah lak dia perli lagi...berasap motor aku...hampeh tul abang ni...baru kau tahu binimu ini sudah berat ya...bila tanya mama dah berisi skit...dia kata xderlah, ok saja...takpe2...aku ambil sebagai motivasi...hehehehhe, konon ler...

Hari Sabtu, tak ke mana...tp tengahari keluar jap ngan Ali pegi ke JJ nak pos kain pada K. Ngah...sekarang K. Ngah dah pandai menjahit...sekarang macam dia dah jd tukang jahit peribadi aku pulak...dah banyak bagi dia jahit...upah macam biasa la juga...adik beradik punya harga la...lain2 biasalah mendobi satu hari...malam lak p makan dekat D' Muar restoran, kat Kajang nun...

Hari ni, Ahad lak aku kemas rumah...dah macam kapal karam...skit lagi nak tenggelam...tengah2 kemas tu Jep dpt panggilan dari member polynyer...Asri, dari JB dia nak ke KL, datang skali ngan bini dan anak...so dia singgah & makan tengahari skali...aku dah kemas rumah cam tak sempat lak nak masak kan so aku beli jalah...sebab dia sampai awal kul 12 tengahari...goreng jer skit2 apa2 yang patut...then dalam kul 3 keluar hantar dorang untuk pegi ke Hotel G. Season...sebab dia bermalam di sana malam ni...hantar dan terus jer balik...sebab hujan...ingat nak lepak jap kat Tasik Titiwangsa...malam ni (eh sekarang nilah) Jep p jumpa Asri dan kawan2 poly dia kat KL lg...ntah kul brapa nak balik...dorang nak lepak2 kot...biorlah...skali skala jumpa kawan kan...aku x kisah pun...

Oh esok kerja la...disaat ni Ali & Aisha dah ZZZZZZZZZZZZZZZZ, lega...kalau tak riuh bukan main 2 orang tu...baru 2 dah kecoh...hahahahah, aku nak layan tv (cerita smallvillie) jap belum rasa ngantuk lagi...td kebanyakan chanel semua nyanyi2, aku kureng la bab2 camtu...tu yang bosan kalau malam Ahad ni...eh terlebih sudah...