Tuesday, June 23, 2009

Xdo bondo...

Aku xder idea la nak update...apa aku buat 2 hari kat ofis..

hari Isnin...bosan gila sebab unit aku ramai yang xder termasuk bos, dan geng2 aku ramai yang cuti lor...kemas2 tempat buat 5S skit...

hari Selasa...ok.. bos ada, tp dia buat keja dia jer...xder benda urgent so rileks skit...aku pun update dia skit2...dia pun x banyak soal...mood ok ye Haji...

Sepanjang 2 hari ni dah masuk petang aku chatting dengan Jep (kat rumah x boleh bersembang ker...suka ati gue ler)...chat2 macam2 topik...pastu cerita itu ini...pastu bertekak2 kat chatting, gaduh2...pastu tutup) balik rumah macam xder isu pun...heran aku...aku pun dah lupa apa yang dichattingkan kami berdua....kadang2 tu pelik & lucu je bila difikirkan balik...ahhh gasak lah janji aku happy...lalalalalallaallal