Wednesday, June 24, 2009

Tag fr. Zatul / Pah / Alifa

OOO pah dah TAG Wan yer...ni jawapannyer

NAMA - NAMA TIMANGAN ANDA:
Ade la 2-3 nama orang panggil...kawan2 skolah rendah sampai form 3 & ofis sekarang panggil Intan, kawan vokay sampai poly panggil Wan, kalau keluarga dari kecik panggil Intan, dah ada anak sedara panggil Makndak & Cik Intan, laki den panggil ayang tp sekarang lebih kepada mama (
bila masa aku jadi mama Jep pun ntah...hilang akal tul), tp member kutu la ni depa dah panggil Mak Intan...dan panggilan yang tak logik ialah intan payung, intan berlian (erk aku terguna untuk add gmail), intan permata...kalau yang tak logik tu, bila dipanggil je keluar benda2 tu kan best...hahahah

ANDA SEORANG YANG :
Biasa2 saja...garang ngan anak2...sensitif dah sekarang ni...tp terpulang kepada yg mengenali aku untuk menilainya...

INSAN TERISTIMEWA?? DESCRIBE APA YANG MEMBUATKAN DIA ISTIMEWA DI MATA ANDA:
Jep...(of course ler...sebab sekarang ni aku hidup ngan dia...)..Mak & Abah aku, kakak2 dan adik2 aku...(aku mengenali mereka dahulu seblm yang lain2)...Mak & Abah mentua (memang istimewa kalau tak mana nak dpt Jep kan)... kawan2 aku (istimewa what...kalau tidak sapa nak kawan dengan aku ni) yang terterter istimewa Ali & Aisha (inilah harta tiada bandingan)

LAGU -LAGU KESUKAAN ANDA:
Slow Rock (XPDC), Hotel California (Eagles)...lagu-lagu yang sedap di dengar...

MAKANAN KESUKAAN ANDA:
Semua masakan mak & mak mentua, Minuman: Jus buah-buahan (tak tanya tapi aku bagi tau)

WARNA KESUKAAN ANDA:
Warna biru, putih & pink

SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS:
Jangan cuba2 nak naikkan darah aku!!...apa2 benda yang dah confirm tp tak jadi...keja yang kena buat 2-3 kali...kalau ikutkan banyak ler...tp buat2 dono jer...nanti dapat penyakit lak...

TIGA BENDA YANG MESTI ADA DLM BEG ANDA:
Mycard & lesen aku (hampir 90% dalam seharian, mingguan, tahunan aku bawa kereta), mykid anak2, kad2 bank, kunci rumah, kunci keta (ni pun sama mcm di atas), hp...ha lebih dari 3 sebab semua tu penting k...dah tentu duit skali...walaupun pendapatan kurang...heheheh

KALI TERAKHIR ANDA MENANGIS DAN KENAPA?
Aku menangis Jumaat lepas kerana .................... kerana tengok cerita Nur Kasih...

TAG 6 RAKAN ANDA
Xder nak tak sapa2....to Eera & Mariah...jawab ler taq kawan lama kita ni...hehehehhe