Wednesday, June 17, 2009

"Tajuk Hot Chat di Hot FM"

Pagi ni OTW ke ofis dengar radio Hot FM mengenai Chatting iaitu YM (Sembang di pejabat/waktu bekerja) secara online/internet...arrr lebih kurang la camtu tajuk dia...

Tajuk tu penah aku masukkan dalam blog ni...so ni kesinambungan tajuk tulah...isunya bila sembang di internet / chat ni menganggu fokus terhadap kerja...aku setuju jugak....bukan setakat kerja jer...tp dengan kengkawan pun hilang fokus...misal kata kalau kita sembang face to face dgn orang tu, and dia tak bagi tumpuan pun apa yang kita/kengkawan cakap...sebab dok memikir chatting jer...macam orang memikirkan something benda lain...bosan betul ler...kita siap ketawa2 dia buat derk jer...macam orang xder perasaan la pulak...ramai yang memerhati ni...bukan setakat kawan rapat saja...malah orang sekeliling pun perasaan...tp kalau setakat chatting mengenai kerja...orang yang kita kenal contoh suami sendiri (oppss bukan suami orang-sehingga memporak perandakan rumahtangga sendiri) /kawan2 yang kita dah lama kenal...aku setuju jer dengan tajuk yang diperkatakan di radio pagi td...

Ini adalah motivasi kepada diriku sendiri sebenarnya...agar tidak terpesong ke arah hilang kefokusan terhadap apa jua...ha ambik kau ayat...kita ni semakin meningkat umur...cam aku lagi ler nak buat sesuatu yang negatif mesti ingat suami yang tercinta & anak2...x baik tau...(beristifar)...semoga apa yang aku buat selama ni dirahmatiNya...

Ini hanyalah pendapat aku semata....aku sendiri pun buat juga sebenarnya tp ada batasan...perlu berubah ni...

Kalau ada yang x suka...ikut suka hati korang ler...ni kan blog den...(Ke arah kebaikan...)...Lu pikirlah sendiri...atau ada yang x paham apa aku tulis kat sini...hmmmmm

Ni pun curi waktu ofis menaip...bos xder...hehehehh...tak baik jugakkan...