Monday, June 15, 2009

>>> Isnin yang begitu pantas >>>

Aku rasa hari ni pantas betul masa berlalu...sebabnya aku dah buat macam2 kerja...sebab tu rasa cepat kot...dan rasa nak balik ni...yahooo...

xder cerita menarik pun

Sabtu lepas pergi kenduri, sorang bos kat sini anak dia kawin dkt Klang nun...pastu shoot terus ke Batang kali, rumah kakak sebab nak jumpa ibunda & ayahda yang tercinta selepas pulang dari Umrah...Aku sorang je ketinggalan...dah ler hantar pun x...balik pun x jumpa...dan akhirnya aku jumpa juga...banyak ole2 dari sana...untuk anak2 ku...mak kata dekat hang je bagi special...dua2 anak aku dapat baju sorang 2-3 pasang..(dekat aku je bagi special??? - bila check dgn kakak2, memang dorang dpt x macam aku dpt...tp aku cover le...sama je dapat macam orang lain...nanti kecik hati lak dorang dan xder sapa2 di antara mereka yang baca blog aku....kehekhekhe) rasa lega bila dah jumpa dorang tu...

Ahad pepagi dah kuar p JJ (Cheras Selatan) Jep nak menyoping baju dia katanya...memang betul sungguh dia membeli...petang baru balik rumah....