Monday, May 25, 2009

Konvensyen Setiausaha

Aku telah mengahadiri konvensyen setiausaha...kali ni...bukan dengar ceramah tp program lebih kepada team building...bukan setakat duduk jaga keayuan...tidak kali ini...tidak mengira ayu atau lemah lembut...tp semuanya mengganas....yg menghadiri konvensyen adalah semua jelitawan diseluruh negara yang berkhidmat untuk syarikat aku *N*...

Day 1

Sampai di kondo, dalam jam 4.00 ptg, terus masuk bilik dan iron baju...malam jam 8.00, bermula Modul 1 iaitu Ice Breaking & Team Force...yang bestnyer group aku semuanya satu rumah, kan senang...hehehe, then lepas habis Modul 1 terus ada Meeting SU...sampai jam 11.30 mlm...balik bilik terus kedebum....

Day 2
7.30 pagi ada exercise...pastu breakfast dan masuk dewan...(pakaian sukan satu hari), Modul 2 bertajuk Health & Stress, talk skit jer...tp exercise lebih, siap menari poco2 lagi 2 round...Modul 3 sebelah petangnyer...ada Modul 3 program Explorace 1...huish...memang semua redah laut...best jugak...xder saper pun yang x basah...dinner pulak tema "Sensational Orange Nite"...aku pakai baju sekadar mengikut tema...malas nak lebih2...tp yang lain2 ini lah peluang dorang...nak glam...Artis jemputan Yazer AF...ok jugak dia punya persembahan...selesai semua balik rumah kedebum lagi...


Day 3

Lepas breakfast ada Modul 4, Explorace 2, mencari harta karun, yang tak berapa kurun...hahahah, berlarian lagi...tapi kali ni ramai yang pancit sebab aktiviti siang semalam pun letihnya belum reda lagi...tp semua x peduli...dorang semua enjoy je nampak...so aku pun tumpang la...petang lepas Jumaat baru le nak pakai cantik2 sebab dah nak balik...hahaha...so kesimpulan sapa yang pegi ni boleh hilangkan stress...

Ini gambar dinner...abaikan aku yang begitu sihat sekarang yer...