Tuesday, April 21, 2009

Today is Tuesday

Pagi ni awal aku keluar rumah...sebab hujan aku keluar awal...sebabnya takut terserempak dgn jem...tp memang kena juga...lepas hantar Aisha awal daripada biasa, aku lalui jalan belakang...memang dkt....tp tol singgit...dari jauh lagi kelihatan lampu2 break merah...cis jem jugak...aku rasa mcm nak nangis sebab aku geram teramat...kaki aku lengoh...sebab menekan klass...aku tetiba geram sangat sebabnya...bila aku keluar awal, jem...tp bila keluar macam biasa ok saja jalan...dan tiba di pejabat 8.17 am, so isi borang lewat...dan bos aku memahami, dia approved saja...tanpa bersoal... Petang pulak ada meeting...aku menguap beberapa kali...bosan sungguh... Petang dah ambik anak2, sampai ja rumah Jep dah hidang kuih dan buah2, ater cam mana aku tak membesar...Jep bagi makan secukupnyer... dkt sini letak gambar budak2 terkini...gambar kejap tadi...Jep ambik...

Aisha & Akid (Adik Kaseh)

Akid, Kaseh, Aisha & Ali