Saturday, April 25, 2009

Hari ini...

Pagi2 lagi dah keluar hantar Ali ke skolah sebab nak pegi Zoo....rombongan ke zoo...lepas hantar Ali, jalan2 cari breakfast...breakfast di Restoran Amir kat Bangi nun...time belum jam 8.00 pg...then terus ke Kajang pulak nak cari bank...keluar duit masuk duit...biasalah hujung2 bulan ni...terus balik rumah dalam jam 9.15 pg...Jep keluar balik pegi pasar borong...dah lama dapor x berasap...so hari ni decide nak masak...Jep beli udang galah...buat masak lemak....sodap rasanyer....puas hati makan...3 beranak...Ali petang baru balik...dalam kul 5 pulak aku buat popia daging...licin...kan aku dah bagi tau...kalau terlebih rajin nak masak...hampir setiap waktu makan aku masak....sok nak masak ape lak ek...ada pari...bakar jelah...pastu cicah air asam....eeee sedapnyer....

Ali balik tadi cerita x berenti sebab seronok sangat pegi rombongan ke Zoo, naik bas lak tu...ada la bagi dia bawa duit RM15 kot2 nak membeli...dia beli keychain kat adik...bagus2, jadilah abang yang baik yer...sentiasa ingat dekat adik...dekat dia belinyer brick game...xdo bondo lain ko nak boli...abah dia cakap...ntah lah...budak2 kan...dia bukan pikir, janji dia nak dia beli...bagi duit banyak sangat...suka la dia...tp bawak balik balance RM5.20...siap tunjuk resit lagi dia beli apa...hahahhaha lawak pulak...takut mama x percaya kot...hehehehe...

Ni baru lepas tengok AF....tengok gitu2 je...sebab lebihkan tengok bola...AF minggu ni Aril yang keluar...dah agak...sebabnye Marsha jadi RA kat AF tu...orang menyampah kot...sebab tu x dpt undi...hmmmm ape2 lah...aku bukan fanatik sangat pun...Ali pun marah...asyik nyanyi, nyanyi...kadang2 tu semua channel orang menyanyi...heran aku...bola tak habis lagi...sekarang ni dah 1-1...aku dah ngantuk ni...