Friday, April 17, 2009

Perhimpunan pagi

Setiap pagi Jumaat ofis aku akan buat perhimpunan lebih kurang sejam...biasanya tajuk yang dibentangkan amat boring dan so-so saja...tp hari ni ada kelainan sebab yang present didepan adalah bos aku...yeehaaaa syabas bos sebab berjaya membuatkan orang ketawa dengan coleteh bos...hehehee...dan aku bangga jd secretarynya selama ni...chewaaahhh...tetiba lak aku...apa yang dicoletehnya adalah tentang sabar...sabar akan menguji setiap manusia meneruskan kerjayanya...sabar akan mendapat ganjaran kelak...sabar akan memberi kepuasan kepada seseorang jika bersabar dengan ikhlas...

Hari banyak keja la...dan aku hari ni pening dgn kerenah orang besar2...kita mentimun dorang durian, digolek pun kena tergolek pun kena...makan baru sedap...itulah kena bersabar...
dan makan tengahari aku hari ini sedikit kentang goreng, air 7up dan cendol...xder selera makan...keluar kejap ke PKNS, Bangi...
dan hari ini Jep hantar dan ambik aku...hahaha susah tau nak Jep hantar & ambik kurang2 2X setahun ja kot...heheeh

***Warna font tulisan blog aku adalah mengikut warna baju yang aku pakai ketika menaip blog...kebanyakan***