Monday, December 22, 2008

Cerita Hari Sabtu...

Hari Sabtu...aku dah janji ngan k. izad & k. shida nak pergi shopping di Jalan TAR, sebab dah lama aku tak p sana so pun nak ikut ler kakak2 ni...so Jep pun bagi ler p...dia kata biar dia jaga anak2...tetiba Jumaat malam dpt call dari member Jep, Azreq namanya...hari Sabtu tu dia nak bertunang, dia ajak Jep p skali...so Jep kata ok...tp lupa yang aku nak p bershopping...alih2 aku kata le dkt Jep...mama nak ikut p Seremban tp dah janji nak ke Jalan TAR...pastu Jep dgn confidentnyer cakap...takper mama p ler shopping, biar abang bawa anak2 p Seremban...tp kesian lak kat anak2...Jep dgn sekerasnya kata, takper...mama pegi jelah...kebetulan ada member dia sorang lagi nak p together2 ngan dia...oklah... Tp..apa aku shopping disana...biasalah tudung jer, 4 helai...then beli T-shirt dkt Jep...ahahah balik awal jugak...tengok Jep tak balik lagi...redah pulak JJ Cheras Selatan...beli baju anak2... Ni gambar, kawan Jep ambik...guna camera Jep...sebab Jep sibuk dgn 2 beg tarik tu...heheheh

Itu orangnyer yang bertunang pakai baju putih...namanyer Azreq...tentu ramai yang mengenali dia...sebab dia pun satu kelas ngan Jep di PPD.
Yang gambar bwh tu...orang yang ambik gambar...ni pun ramai yg kenal rasanya...pun satu kelas ngan Jep masa di PPD. Tengok ler gelagat dua beradik tu semasa ketiadaan mama. Muncung tak ingat...kehkehe

Yang inilah tunang Azreq...dpt tahu mereka bertunang dlm 6 bulan saja...tahun depan makan nasi minyak ler...akan ku tunggu...
SELAMAT BERTUNANG KEPADA AZREQ & ehemehm..
(sori nama aku tak tahu...itulah masalah yg selalu aku hadapi...nak kawin nanti aku tau la kot...)

Entry ni dah lama taip...tunggu gambar dari Jep...lama benor...sekian...