Monday, June 09, 2008

Meluahkan perasaan...

Sebelum aku nak update benda lain, aku nak pujuk hati sendiri...
Aku suka duduk dirumah aku sendiri bersama anak2 dan Jep...tp bila dah ada orang lain dalam rumah sendiri, rasa janggal pulak...tidak selesa dirumah sendiri...kekok bila ada orang lain dalam rumah sendiri...kalau sekali sekala tu okay la...boleh tahan lagi...tp ni dah masuk 5 bulan...rasa bosan dirumah sendiri...bila 1-2 hari xder rasa hooray ja...kalau tak rasa susah hati betul...nak marah anak pun susah, nak landing2 pun teragak2 jugak...tak masak pun rasa bersalah, tak makan pun rasa bersalah...macam mana ni...walhal dia baik orangnya...tak penah susahkan aku pun...tp memang tak boleh la...jiwa aku tak tenang jadinya...sebenarnya dari dulu lagi aku tak biasa siapa2 orang lain duduk rumah aku sendiri...melainkan anak beranak kami...kalau datang sekali sekala no hal...ish susah betul...takperlah aku redha je...walau dah 5 bulan aku melayan perasaan yang ntah apa2... hanya aku saja yang tahu...tp sebenarnya ada jalan penyelesaian...cuma aku sendiri pun x tahu macam mana nak selesaikannya...biarlah mereka dan keluarga mereka yang memikirkannya...