Monday, March 31, 2008

KaSuT # 2

Hari ni aku nak update pasal kasut aku lak...















Kasut-kasut ni ada aku beli masa 2006 & 2007 dan aku telah menambahkan koleksi, minggu lepas aku beli sampai 3 pasang, hmmm puas hati... Kasut2 ni ada yang aku beli di kampung, harga x kira, murah atau mahal (tp kalau mahal sesangat kena pikir 2x) janji selesa di kaki ku ini...


Siap ada rak kasut di ofis lagi..
Koleksi hanya di ofis, dirumah sandle biasa2 saja
Kalau ada function apa2 baru bawa balik...




Minggu lepas juga aku telah membuang sebanyak 19 pasang kasut (koleksi 2001-2005) di mana kasut2 tersebut tidak lagi boleh di pakai & ada rosak skit2...tp aku x buang dlm tong sampah... aku bagi cleaner dekat rumah...cakap kat dia mana elok lagi tu kalau rasa boleh dipakai ambik ler...yang mana x elok, bisa dibuang aja...

Aku adalah amat susah orangnyer untuk membeli kasut

Brapa pulak koleksi beg tangan aku???