Sunday, March 30, 2008

KaSuT # 1

Semalam pegi Jusco...dekat rumah aku ler...Jep nak shoping...dia beli kasut dan kasut anak2 skali...kasut aku dah beli semasa nak ke CH dulu...so x payah beli...kami anak beranak kluar rumah dalam jam 6.30 ptg...balik rumah 10.30 mlm...aku rasa ni lah paling lama Jep melayan nyoping...(shoping sepenuh jiwa dia), sebelum ni paling lama aku rasa dalam 2 jam je kot...mana taknyer sebelum pegi, aku dah warning...kalau nak pegi nak shopping tergesa2...ni yang malas...releks ler bang... heheheh balik rumah je...aku sakit pinggang...selain beli kasut Jep renbat 2 helai jeans...baju anak2...aku satu apa pun x beli...tp tak kisah pun...sebab aku selalu sangat membeli utk diri sendiri...saja je teman...

Kasut:
1. Jep-kasut yang ke2 dlm thn ni
2. Ali -kasut yang ke5 (termasuk sliper) dlm thn ni
3. Aisha - kasut yang ke4 dlm thn ni
4. Aku - hmmm nanti nak kira dulu...tunggu esok la aku buat entry khas..;-)

Gambar2 ni semasa pegi Jusco semalam...ada je dorang ni nak main2