Friday, February 15, 2008

Lamanya X update

Apa yang aku nak update ni...ada member cakap cemuih la...bukak asyik entry lama ja...aih jangan tu entry setahun sekali ja tau...kehkeheh

1) Cuti-cuti Malaysia...
Sempena cuti CNY aku habiskan dengan berjalan saja...balik kampung BB 6hb, 7hb pagi ke Kangar, Perlis ada member Jep kawin singgah A/Setar ke rumah member, Ina...sampai jugak akhirnya...ajak Hafiz & Ina ke rumah jiran dulu semasa tinggal di T. Cheras Jaya...dah lama kami tak jumpa...8hb pagi naik ke Cameron Highlands dgn Mak & Abah, Famili K. Ngah dan Famili aku. Aku cari apartmen 3 bilik untuk bermalam...3 hari 2 malam di atas tu...x berapa best sangat cuti sebab jem...teruk betul...tp memang niat pergi sana pun untuk berehat...so banyak berlepak je...sungguh ku rasa gemok dalam ini gambar...aiya...


2) Cari makan...
Balik dari CH, malam tu Jep kata jom cari kedai yang boleh mehilangkan rasa selera tekak ni...aku letih sebenarnya...tp sms mariah tanya kedai F1 yang dia p...dekat sangat dengan rumah kami...so on je lah...

3) Kerja, kerja, kerja
Kebelakangan ni Jep kerja dah x macam orang lain...bukan double lagi dah...berganda2...sian pulak aku tengok dia...tidor pun 1 @ 2 jam saja...demi keluarga....tp alhamdulillah, ada juga job yang masuk semenjak ada bisnes sendiri...mana nak keja dengan bos dia lagi...aku sendiri kerja di ofis amatlah banyaknyer...tp sabor jelah...bila balik rumah dah letih...tulah salah satu sebab aku lama x update...komputer hampir seharian digunakan oleh Jep...camno nak nyelit...siap cakap kat aku..."sabar jelah...nanti kalau ada lebih, abang beli labtop"...huh aku kata mebazir jo...bukan nak buet apo pun...setakat nak update blog...tengok internet...ish lawak betui...

4) Lain-lain...tengok gambor jelah...