Wednesday, January 23, 2008

My Birthday (29th)

29??? aiyak...cepatnya...
aku bersyukur kepada Allah, aku masih lagi hidup sampai 29 tahun...
aku bersyukur kerana aku telah dikurniakan suami yang memahami & 2 cahayamata seumur 29 tahun...
alhamdulillah aku telah ada segala-galanya dalam usia 29 tahun...
aku ingin mengucapkan terima kasih sayang kepada semua yang telah wish kepada aku...semoga ingatan kalian akan membahagiakan kalian seisi keluarga...disisi teman...
terima kasih sayang juga kepada semua yang telah memberikan hadiah...tak lupa juga yang buat surprise kepada aku...

I LOVE U ALL SO MUCH...

Hadiah from my lovely hubby (Jep) tqvm...I love U forever & ever...

Jep beli kek ni...beli skit je...buat syarat...

Hadiah from Mariah, Nida & Pijah...tqvm...Wan takkan lupakan persahabatan kita...

Ha, ni pulak kek dari kakak2 & kawan2 dekat level ofis aku...celebrate awal...23hb cuti...tqvm to K. Izad, K. Ina, K. Armida, K. Aya, K. Aida, K. Dalia, Aiza, Zatun dan yang lain2 x sebut dlm ni.

Hadiah ni pemberian dari pada K. Armida...suke sgt...thanks ye kak...kita dilahirkan dalam bulan yang sama...

Info: 23 Jan 1979 - Selasa - 23 Safar 1399 (10593 hari)