Monday, January 04, 2010

}} ALI KE TAHUN SATU - 2010 {{

Ali sudah ke tahun 1 mulai hari ni...pagi2 dah bangun, dia set jam loceng yang baru dibeli...tanpa di suruh2 dia terus g mandi...pastu tunggu abah dia hantar....aku cuti...tp tak hantar dia ke sekolah hari ni...Jep cerita lepas perhimpunan terus bawa ke kelas...dan Jep tinggalkan dia kat situ...jam 12.30 tgh aku & Jep pergi ke sekolah dia...asyik dengan cikgu bercakap di depan...kami pandang dari jauh saja...malas lah dah nak balik time tu...biarkan jer...nampak ok saja...

Sebelah petang pulak ke sekolah KAFA dekat2 dengan rumah jer...5 minit sampai...oleh kerana aku pergi juga menghantar dia...cuaca agak mendung dan tiba2 hujan (nangis la pulak)...Jep kata dia tak boleh pandang mama, sedih sangat...ishishissh...buet malu jo...setelah ditenangkan oleh Jep, dia ok...tapi aku dah jauh duduk dalam kereta....hahahah baru ok...Jep kata mesti muka mama ni buat dia sedih...aku pun dok terfikir...biasalah Ali dengan mama dia selalu gaduh...tp ada bab2 yang sensitif tul...aiyork...anak jantanku...petang pegi ambik masa balik, aku duduk dalam kereta saja...malas nak turun...dan petang ni juga songkok dia dah hilang...baru sehari sekolah...@$&^$%*%*(....nak buat cam mana...aku tak membebel, tp Jep yg bebel kat dia...aiyark...sementara nak biasakan diri...