Thursday, November 19, 2009

Hari Ini...

Hari ni pagi2 ok saja...dalam jam 11 dpt surat pemarkahan prestasi...agak mengejutkan kerana dalam unit aku semua kena slash...termasuk aku...unit aku di *n*r ni lain dari unit lain2...prestasi unit aku tahun ni memang bagus...tp disebabkan yang lain2 kureng...b.bos yang semua orang tak suka tu slash semua skali bagi sama level...tak ke gila namanye tu...patut la prestasi syarikat agak menurun dibawah pimpinan dia...ni buat macam tu, sape pun xnak sokong dia...yang geram tu slash pulak banyak lak tu...teraniaya saja orang yang keja teruk2...tidak adil...

Tapi perasan geram tu di kambusi dengan kesibukan kerja hari ni...see kerja banyak....markah kena slash...lainlah kalau duduk depan PC 6-7 jam bertenet, berchat, berblog, sampai keadaan sekeliling pun x peduli....ishishish...agak2 arrr....sabar jelah K. Izad, sabar jelah Aiza....

______________


Hari ni ada anak buah dpt result UPSR...sebelah Jep 3 orang, sebelah aku sorang jer...dorang dpt 5A, 2A 2B 1C dua orang & 3A 2B...hmmm korang yang banyak main ok-ok sajalah resultnya...
** risaunya Ali & Aisha nanti** sekarang makin mencabar pembelajaran budak2 ni...


______________


Hari ni borong tudung 1k, borong tupperware...gila betul, belum gaji nih...bisnes kecil-kecilan, suka2 jer...