Friday, October 30, 2009

Jumaat sudah...

Hari ni bos cuti so boleh lah bukak blog ni untuk update...memang x sempat ler...kalau balik rumah pun dah busy hal2 rumah...so mana kesempatan saja...

1) Kisah ni berlaku pada Jumaat minggu lepas...nak kata kelakar pun ada, nak kata kesian pun yer...apa2 lah...tp di hari kejadian memang aku ketawa hingga keluar air mata dan mengambil masa 1/2 jam untuk beritahu kepada adik itu...gini kisahnya...aku ada minta stationaries... yang aku minta ialah...A4 paper, pen pilot G-2 (biru & hitam) and bullet kecil & besar....so gambar pertama adik ni bagi tu...dan gambar kedua itu yang sebetulnya...yelah adik ni baru masuk keja...tp x salahkan kalau x tahu silalah bertanya...hmmmm
dan aku tak salahkan dia, mungkin juga aku turut bersalah...
2) Looking green...pada hari rabu aku pakai warna hijau...tudung baru, baju baru...hmmm
3) Looking pink...hari ni aku pakai warna pink aka baju raya pertama...heheheh baru nak pakai kat ofis...sebabnya aku pakai...hari ni hari Jumaat...biasalah hari terakhir dalam seminggu kan.... pastu bos pun cuti...pastu pagi2 lagi dengar Hot FM pasal 2 orang pelakon Nur Kasih (drama kegemaranku dan juga kebanyakan orang) siap dengar kat Morning Talk lagi, dan habis cepat lak MT hari ni...tengahari x tau lagi jd ke tak nak window shopping...
Huhuhu muka makin tembam...drama TV yg aku suka layan juga ialah Sumpahan Bunian...anak2ku pun suka layan cerita ni...