Friday, August 07, 2009

Jumaat sudah...

Hari ni satu ofis dibekalkan mask untuk menutup bahagian mulut dan hidung...so nak ke mana-mana gunakan ia...wabak penularan makin berleluasa... Ali pun seminggu ni abah dia bagi pakai semasa di skolah...

Hari ni juga aku ditugaskan untuk buat presentation dihadapan semua staff di atas stage...walaupun dah penah present kat atas nun (kali ke 5) seingat aku...pun masih gubra/gabra...darah gemuruh tu...dah la aku baca pun tersasul2 kali ni sebab petang semalam dah cabut gigi geraham satu...so rasa pelik dalam mulut tu masih terasa, mcm kulum satu benda...


Yang boleh pegi cabut gigi tu sebab dah terasa sakit2...dan aku nak cuci gigi2 ini...sebab tu nekad juga petang semalam dengan beraninyer pegi ke dentist...aku ni adalah penakut pada doktor gigi yer...last pegi masa ngandungkan Aisha 8 bulan...la Aisha dah berapa umur dia...hahah patutnya setahun 2 kali kena pergi tau...