Tuesday, May 12, 2009

Upadate 8hb-12hb

Oleh kerana aku sentiasa sibuk & xder masa nak ngadap PC so aku update le secara kelompok...
Streamyx area rumah aku lak tengah 'update maintainance' dari 8hb - 15hb wooo...Ali pun boring x dpt main game...so layan gambar jelah...yabg aku sendiri ntah apa2 letak...no idea le...


12/05/2009
Hari ni pulak aku gembira...walaupun rasa cam masih lagi x sihat sebabnya pengganti tempat yang aku buat keja selama beberapa bulan ni dah ada pengganti....yeehaaaaa tp sibuk pulak nak mengajar itu ini pada dia...ok saja...x kisah pun...hari2 yang akan datang aku akan bernafas dengan tenang...

11/05/2009
Hari ni aku pegi klinik dpt MC so rehat dirumah je dgn Aisha...bila doktor check BP aku amatlah ditahap rendah...dan dinasihatkan kalau still pening2 datang lagi 12hb...balik rumah aku telan ubat...terus tidor ngan Aisha...

10/05/2009
Hari ni duduk rumah jer...aku dilanda demam...pening kepala dah x boleh bangun...so

Aku boring2 tengok balik gambar lama...hahaha terkenang zaman kekurusan...ah...motivasikah ini...akukah itu...huwwaaaa....
Ini masa aku baby 3 bulan...rupa sape ek, anak-anakku...


09/05/2009



Gambar hari Sabtu 9hb...main2 di Taman Tasik Serdang sempena Majils untuk Komuniti MPSJ...hahah dapat surat tu...

Ali sibuk nak masuk pertandingan mewarna...dia yang mengajak...kalau ikut mama, huh malas...dorang melasak...mama hari Ahad tu demam...dapat hadiah Sempena hari Ibu...hehehheh

08/05/2009
Hari ni ada sukan internal kat ofis...aku wakil group hijau...untuk main batu seremban & bola tampar...hahahah batu seremban tu aku kekok kalau main 5 batu...tapi hakikatnya group kami johan...yang bola tampar aku kena wakil perempuan...belasah je main...tiap2 tahun wakil ni...geram gak...asyik aku je...tp kali ni ada KD main sama...xlah aku pancit...heheheh...