Monday, May 18, 2009

Birthday Jep..

Hari ni birthday Jep...kahkahkah baru nak masuk 30thn...anyway, HAPPY BIRTHDAY SAYANG, SEMOGA ABANG BERJAYA MENGEMUDIKAN KAPAL, ANAK2 KAPAL, INSYAALLAH APA YANG ABANG USAHAKAN AKAN BERJAYA, APA ABANG BUAT DEMI KELUARGA...MAMA & ANAK2 SENTIASA SUPPORT ABANG...

Hari ni aku nak bongkar rahsia skit...skit je...dalam 1%...
Sejak bila aku mengenali Jep: Ada aku cerita masa anivesary kami yang lepas
Apa favorite Jep: Suka yang pedas2, tp dia x kisah makan apa pun sebenarnya..semua belasah...suka memasak, memancing...
Jep seorang yang : Pendengar yang setia, cool je...baran jugak (kekadang), ni yang best dia x kisah apa aku buat (janji bagi tau jer)...dia x suka aku cakap kuat2, dah x romantik (bnyk benda nak pikir kot)...x suka nak beli baju sendiri (lebihkan bini & anak2), low profile...

Dah la...nanti ada yang ngorat dia...hehehe...dan...nanti dia perasan lebih...heheheh