Monday, April 13, 2009

Blogku...

Aku ni jarang-jarang update blog kan...so Insyaallah mulai hari ini aku cuba aktifkan semula blog ini...walaupun sentiasa sibuk...aku akan cuba jugak...hari ni aku dah kemas2 skit blog...susun aturkan balik apa yang berselerak...nak buat template canggih2...rasa cam takut lak...takut semua hilang...coz aku kurang mahir dalam bab2 ni...setakat skit2 boleh lah...so aku takkan update apa yang sudah lepas...xder apa yang menarik sangat...seperti biasa saja...kerja macam orang lain juga busy je memanjang...pengganti tempat yang aku tanggung keja sekarang ni belum sampai lagi...maybe bulan Mei kot...kat rumah busy lak dengan famili...cam biasakan tu...selalu melawat blog kengkawan...baca apa perkembangan mereka dan sebab inilah aku akan merajinkan diriku untuk update blog...