Monday, January 19, 2009

Update secara Marathon...

Hmmm dah lama tak update...dah nak masuk 2 minggu rasanya...Anyway aku cuba update slow & steady...ada banyak juga cerita nak dimasukkan dkt sini tapi kena pilih jugaklah yer...kawan2 pun dah tegur lama tak ke udara...heheheh

19hb Jan 09

Aku sibuk lagi...sabo jerlah...tapi tengahari sempat gi makan kat Hot Soup, Bangi...boleh la...tp semenjak aku sibuk ni cam tak selera nak makan...hmmm


17-18hb Jan 09

Tak ke mana2 hujung minggu...aku lebih suka duduk rumah...dengan anak2...


15-16hb Jan 09 Aku sibuk di ofis...masuk tahun baru ni semua nak dikejar...heran betul...sabo jelah...itukan keja kita, so nak taknak kena keja seikhlas hati...rezeki tu...

14hb Jan 09
Aku cuti...sebabnya...nak releks....then petang Jep ajak g PD...hantar komputer dekat adiknye...dah masuk PPD semula...sambung lagi...Apa lagi memandangkan aku duduk rumah je, rugilah kalau cuti tu dibiarkan aja...on jer...petang Jep terus ambik Ali (awal la skit dari biasa), sebab dah tanya dia, nak ikut sangat jumpa Cik Lin dia...so ok...sampai sana dah petang...singgah Jap beli air tebu berhadapan kubur tu...aku kalau g PD x sah kalau x singgah sini beli air tebu...pergi ke Taman Politeknik...hmmm dulu2 sini hutan belantara...xder apa2 pun...pastu petang semalam ada pulak pasar depan poli tu...ish
ishish...Jep kata dulu kita xder pun ni semua...dulu kalau nak p pasar terpaksa le naik bas biru air laut tu ke Batu 4...ini boleh jalan kaki jer tau...betuah betul sekarang ni...dah maghrib kami pun gerak balik tapi rasa lapar lak...Jep ajak makan kat Seremban...alang2 baik makan terus...singgah ler Nasreen Seafood...kami redah je, tak tau le kedai tu sedap ke idak...bila dah makan tu...okla...pass untuk kami sekeluarga mengisi perut di situ...
13hb Jan 09
Aku cuti hari ni sebab nak g berdating ngan Jep ke Low Yat, BB...Jep nak betulkan PC adiknyer...berdating le sekejap...dan aku pulak usha2 nak cari PC untuk kegunaan aku dan Ali di rumah...PC dulu tu Jep dah angkut g ofis...xpelah aku beli la sendiri...habis selesai semua urusan balik rumah pun dah petang...malam tu g makan dekat sekolah ali dekat S. Kembangan restoran apa ntah tak ingat.


12hb Jan 09
Seawal 5.45 pagi aku dah bangun...siapkan bekal Ali, g kerja awal dari biasa...hantar Aisha, sampai 5 minit lagi kul 8...ish geram betul...asal aku kuar awal jem pulak jalan...geram betul...tapi nasib baik sempat sampai...tiada yang menarik untuk hari ini

11hb Jan 09
Hujung Minggu duduk dirumah saja...betul2 merehatkan diri...

10hb Jan 09
Pagi tak kemana-mana, petang janji dgn Sis Ana nak pegi lawat Mariah...pegi tengok baby Amir Haris...