Thursday, July 31, 2008

Update yang lepas

Aku sibuk betul dengan kerja lately ni...mana dengan keja ofis, keja rumah lagi...letih jugak rasanya...tp tak kisah lah...kalau bukan aku yang kena buat sendiri sapa lagi...

Port Dickson
Baru-baru ni aku telah selesai uruskan satu workshop di PD...memang sibuk 2 minggu...nasib baik ada yang membantu Aiza, K. Aida & K. Izad (membantu dari kejauhan)...kalau aku sorang2 setlekan semua maunye dpt semput kot...dekat PD kami dpt satu apt. duduk 4 orang...dpt tingkat atas sekali...okay jugak ler...2 hari aku dok sana, petang2 dpt la kuar g jalan2 pekan PD dan sekitar PD...masa g pekan PD ada la masuk kedai ni...kalau tak silap masuk JJCM...Makan laksa kat situ...kureng ler...dlm kedai lak ada banyak jam digantung, menunjukkan time2 kebanyakan negara...pemilik restoran adalah seorang kapten kapal/kelasi (sebab ada gantung gambar tuan kedai ni pakai baju kelasi kapal-melayu)...banyak juga perubahan di PD...


Tudung & Kain
Kedua2 ni telah diberikan oleh Mama Kaseh...jiran yang tumpangkan anak dia ke skolah bersama Ali...pilihan warna ok jugaklah...sebab aku tak penah ada warna2 yang diberikan...terima kasih


Belanja makan oleh Mariah
Nak minta maaf sebab tak dapat join...balik kg maa...Insyaallah kalau nak suh jadi penganjur disamping berbisnes dibulan puasa nanti...heheheh

sebenarnya kebuntuan idea nak update...maaf ye kengkawan....