Friday, July 04, 2008

Jep pegi memancing...

Cukup setahun Jep pegi memancing lagi...kali ni dia kata sewa bot besar...ada tempat tido yang selesa...dimana lagi kalau bukan Kenyir...pegi dgn abang ipar dan kawan2...semalam dah bertolak....pg td dia call...lepas ni 3 hari ler x boleh contact...line xder....tunggu je dia balik Ahad ni jelah....tinggal la aku dan anak2...apa aktiviti aku nak buat...nak berjalan2 aku tak berapa confident keselamatan kami bertiga (ramai sangat kejadian jahat2 kat mesia ni...jadi takut nak kuar2) kalau ada Jep takper lagi...tgh ni aku pegi beli siap2 barang & makanan selama 3 hari...dok rumah ajalah...

Keja pulak, sekarang busy yang sgt2...balik rumah melepek...makan pun tak sempat tp tak jugak badan kurus...heran...muka pun dah serabut...huwaaaa...tak sempat nak membelai diri...pastu asyik tak sihat ja sekarang ni...cobaan...mungkin aku akan berjalan2 lagi satu famili...tengah pikir...cari wang lebih...

Tunggu masa saja aku nak mereleaskan tension dengan kengkawanku...Insyaallah...