Tuesday, May 06, 2008

Biasa saja...

Start semalam 5 Mei 08, Jep dengan rasminya telah menjalankan operasinya di pejabat sendiri...di Puchong Jaya...Allamdullillah berkat kesabaran dapat juga buka ofis sendiri...kecil-kecilan je dulu...kalau tak ofis beroperasi di rumah ja...rumahku pejabatku...camtu le lebih kurang bagi dia..harap jadi bos yang baik...tak pentingkan diri ye bang...mama support abang dari belakang ye...

Dan mulai tarikh itu juga aku akan melakukan kerja2 admin untuk ofis Jep...maknanya sekarang aku ni ada 2 kerja la...disamping kerja hakiki aku yang sebenar...kena bahagikan masa betul2...dah x boleh berhoye-hoye lagi...tapi masa untuk keluarga akan diluangkan juga...harap Ali-Aisha akan paham apa yang abah & mama korang tengah buat...demi masa depan juga...

Jep cakap kalau dah betul2 stabil nanti boleh le mama berenti keja...dan jadi secretari merangkap admin oficer dia (maknanya semua kena buat lah)...hahahahah aku belum pikir lagi...ambik masa 2-3 thn lagi la kot...tp sebenarnya aku sayang akan keja aku sekarang ni...kalau boleh dikontrol aku akan bertahan saja...tambah lak sekarang ni syarikat aku nak fight untuk kenaikan gaji...haiyoo...waras ker...

Harap kawan2 doakan kejayaan kami....Insyaallah...

Tapi yang tak bestnya keja banyak...kenapa la aku makin kembang ek...mungkin faktor usia kot...ahhhh takmau sebut bab2 ni...rasa cam dah tua jer...tp itulah yang mendorong untuk mecari sesuatu demi masa depan...dan mungkin lepas ni aku jarang2 akan update blog ni...akan cuba...


Suka tengok kejayaan orang lain....