Friday, March 21, 2008

Jumaat....

Hari ni hari Jumaat...
Apa yang biasanya aku buat pada hari Jumaat...
- Ofis time, 8 pg - 5 ptg shj..hari lain 5.30 ptg.
- Tempat2 aku pergi masa lunch...Alamanda, Warta, PKNS, Mines, JJ...tiap2 minggu aku akan keluar...dah terbiasa...x kluar x boleh..janggal rasanya...dan Jep pun dah tahu...dan dia akan hulur duit di pagi Jumaat...(sedangkan x hari Jumaat pun aku akan keluar)...
- Di ofis setiap pagi Jumaat akan ada briefing, petang minggu 1 & 4 akan ada meeting unit...ni paling bosan...kena ambik minit ler...pastu balik mesti hampir2 kul 6...tu yang x best...
- Di rumah pulak...cam biasa kena masak...hari2 kalau boleh nak masak...sampai pening dok fikir menu apa...tp Jep x kisah...dia ngap2 jer...

Hari ni aku pergi Alamanda...:-)
Aku dah jadi risau kalau keluar jer tak kurang RM50 mesti melayang...

Kawan2, kita ramai yang dekat2 area sini...bila nak jumpa together-gether ni...