Saturday, February 23, 2008

Tengok Wayang?!

Hari ni aku satu famili pergi tengok wayang, Dunia Baru The Movie... Jep ajak pergi...so aku pun pilihlah tengok cerita ni...tengok jam 11.00 pagi...orang pun tak ramai lagi...kalau bawa anak...lebih baik tak payah bersesak2 sangat kan...kami tengok dekat The Mines...doket jo dari rumah...Ceritanya boleh tahan lah...

Yang peliknya macam mana aku boleh terjebak nak tengok wayang ni...siap dengan anak2 lagi tu..ishishish...Aisha terpinga2...Ali pun cam pelik je...hahahah...hampir 4 thn aku tak masuk panggung...dulu ada waktu kerja g tengok ngan member ofis...lepas dari tu...langsung tak pergi2...

Kalau terkenang2 masa bujang trang tang2 dulu...rajinnye pergi tengok wayang...masa tu selalu pergi tengok dekat KLCC...kalau tak ngan Jep...dengan member aku Nott pun boleh jadi...ishish terkenang semasa dulu...