Wednesday, January 16, 2008

Sunyi Sepi...

Rumah aku sekarang balik dari kerja sunyi sepi....sebab apa....tv rosaklah...tension kami anak beranak...hari ni dah masuk hari ke-4...nak hantar repair...tp xder masa...Jep malam baru balik...nak angkat tv tu, 2 orang baru boleh...

Bila tv rosak semuanya masuk tidor awal...mati kutu...kekadang bukannya nak tengok tv sangat...saja nak buka...biar terpasang...walaupun selalu tv tengok kami...hmmm

Semalam tengah aku iron baju...Ali kata "Ma radio ni rosak ker"...baru aku terpikir...ada radio besar kat rumah aku rupanya (lupa ler) sebab tak guna letak je sebelah meja study Ali tu...so aku try godek2...berbunyi...Ali kata "ape la Mama ni tak ingat ker"...so meriah skit la rumah tu boleh dengar radio...

Aku dilahirkan memang dah ada tv...dan boleh tengok tv...bila dah xder/x boleh guna...baru ada akal...hmmmm

Haruskah aku beli tv baru...???